четвер, 17 березня 2022 р.

П'ЯТНИЦЯ  18.03.2022.

ЯДС

Сьогодні ми поговоримо про взаємозв'язок складових здоров'я, а також дізнаємося, що впливає на здоров'я.

Взаємозв'язок складових здоров'я.

Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику на с. 63. Виконай завдання в зошиті на с. 25.

Час руханки
https://youtu.be/2gf0ewcmPt0
Що впливає на здоров'я?
Ознайомся з інформацією в підручнику на с. 64.
Виконай завдання №1-5 з підручника на с. 65.


Цей тиждень був справді важливим! Ми розпочали вивчати розділ "Людина та її здоров'я", а на наступному тижні продовжимо його досліджувати!


Англійська  мова
Good morning! 
Прочитати історію Story Time.
 Письмово виконайте в. 3, с. 84 перепишіть речення і доберіть правильний варіант.

МАТЕМАТИКА
Перевір себе
№ 264, 268.
Пам'ятай! Два неповні квадрати утворюють приблизно один повний (цілий).

ФІЗКУЛЬТУРА
Виконуй разом
https://www.youtube.com/watch?v=UHolNPAu40g

Українська мова
Вправа 123 Прочитай .
Вправа 124 Перекажи текст від імені героя.

Немає коментарів:

Дописати коментар

 ЧЕТВЕР  14.04.2022 ЯДС       Соціальна реклама    На сьогоднішньому занятті ти дізнаєшся про вплив соціальної реклами та створиш власну! 1...